Pozycjonowanie Shoper

Pozycjonowanie sklepu Shoper

Darmowy audyt seo

    Zastanawiasz się
    dlaczego Twoja strona
    NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.

    Proces pozycjonowania i platforma Shoper to idealny sposób na pozyskanie zainteresowania tych osób, które faktycznie chcą kupić produkt lub skorzystać z oferty e-commerce. Dbając o dobry ranking w popularnych wyszukiwarkach, można skutecznie znajdować odbiorców swoich towarów. Dokładniej – to oni znajdują produkty, którymi są zainteresowani, dlatego inne formy promocji poza SEO są tak naprawdę opcjonalne. Pozycjonowanie na Shoper jest doskonałą inwestycją w swój biznes – im dłużej opłaca się tę usługę, tym większą ma się z tego korzyść. Prędzej czy później sprzedawca spotka się z terminem pozycjonowania, optymalizacji czy po prostu SEO. Warto wiedzieć, na czym polega to działanie i dlaczego jest tak istotne. Sprzedawca z pewnością chciałby również znać odpowiedź na pytanie, czy każdy właściciel sklepu internetowego na Shoper będzie zadowolony z efektów jego pozycjonowania.

    Co to jest pozycjonowanie?

    Jeśli chodzi o sklep na platformie Shoper pozycjonowanie wygląda dość podobnie jak na innym serwisie sprzedażowym. Można w wielkim skrócie powiedzieć, że proces pozycjonowania to szereg czynności, dzięki którym strona wspina się po drabince rankingowej wyszukiwarki internetowej. Bardziej obrazowo można to przyrównać do podnoszenia produktu na platformie, którą podciąga się do góry za pomocą liny. Im więcej włoży się pracy i im dłużej będzie się pracować nad stroną, tym wyżej ten produkt powinien znaleźć się na liście propozycji podobnych towarów w danej wyszukiwarce.

    Rozwiń

    Platforma Shoper – proces pozycjonowania sklepów na stronie (on-site)

    Działania z zakresu SEO, które wykonuje się na stronie, to optymalizacja sklepu Shoper. Jak można się domyślić, czynności te są związane z dopełnieniem wszystkich tych elementów, które już składają się na stronę zbudowaną na platformie Shoper. Mianowicie chodzi o ich rozwinięcie, wykonanie ich edycji zaawansowanej lub dodanie kolejnych opcji, dzięki którym serwis sprzedażowy jest przyjazny i dla wyszukiwarki, i dla użytkownika.

    Rozwiń

    Pozycjonowanie Shoper poza stroną (off-site)

    Na czym polegają działania poza stroną? Pozycjonowanie Shoper sprowadza się wówczas przede wszystkim do pozyskiwania linków z innych stron znajdujących się w sieci. Określa się to fachowo mianem link buildingu.

    Rozwiń

    Proces prowadzenia pozycjonowania sklepu Shoper

    Proces pozycjonowania e-commerce nie różni się tak bardzo od działań SEO na stronie, nawet jeśli mowa o sklepie na Shoper. Dochodzą jedynie pewne dodatkowe aspekty, jakie trzeba wziąć pod uwagę z racji tego, że struktura tego serwisu jest zupełnie inna niż np. strony firmowej. Niby sklep internetowy to też strona instytucji, jednak jest ona ukierunkowana na sprzedaż, a nie na to, by wyłącznie dostarczać klientom informacji o swojej ofercie i działalności. Warto więc wiedzieć, z czym dokładnie wiąże się SEO Shoper.

    Rozwiń

    Dlaczego warto pozycjonować sklep na Shoperze?

    Dlaczego opłaca się skorzystać z usługi pozycjonowania strony na Shoper? Jest wiele powodów. Widoczność w Google, wzrost liczby zamówień czy rozpoznawalność wśród grupy docelowej, a także wśród innych osób, które potencjalnie mogą być zainteresowane ofertą. Jednak to tylko „wierzchołek góry lodowej”, jeśli chodzi o wyczerpującą odpowiedź, dlaczego warto podjąć się działań SEO, mając sklep e-commerce na platformie Shoper. Oto inne, równie ważne kwestie i korzyści, jakie zapewnia pozycjonowanie sklepu Shoper:

    Rozwiń

    Od czego zaczyna się pozycjonowanie Shoper?

    Proces pozycjonowania witryny postawionej na platformie Shoper warto zacząć od przeprowadzenia audytu. Są różne analizy strony, które się bierze pod uwagę pod kątem pozycjonowania. Przede wszystkim audyt SEO, a następnie audyt UX. Ta pierwsza analiza pozwala przygotować stronę pod konkretne działania związane z pozycjonowaniem SEO na Shoper.

    Rozwiń

    Audyt SEO – jak analizuje się e-commerce pod tym kątem?

    Uwzględnia się zarówno strukturę serwisu, jak i jego kod, czy treści, które znajdują się w obrębie e-commerce. Ważna jest m.in. poprawność linków zewnętrznych, ich moc, a także wartość. Klient wpisze nieprawidłowy adres e-commerce? Trzeba uwzględnić takie błędy.

    Rozwiń

    Audyt UX – jakie elementy e-commerce bierze się pod uwagę?

    Nieraz audyt UX jest powiązany z analizą SEO – coraz częściej można też spotkać się z audytem SOX, który łączy w sobie te dwa testy strony internetowej. Proces pozycjonowania na Shoper powinno spełniać wymagania Google i użytkowników, by właściciel e-commerce mógł odnieść sukces.

    Rozwiń

    Działania SEO Shoper – kiedy spodziewać się wyników?

    Proces pozycjonowania jest długofalowy, dlatego nie można się spodziewać, że efekty będą widoczne już po tygodniu czy dwóch. Najwcześniej wyniki pracy przełożą się na wzrost pozycji e-commerce w Google po około trzech miesiącach.

    Rozwiń

    Pozycjonowanie stron internetowych Shoper – jak wybrać agencję SEO?

    Proces pozycjonowania na Shoper ma dać jak najlepszy efekt? Wybór agencji SEO nie może być więc przypadkowy – powinna to być doświadczona firma pozycjonerska, która jest obecna na rynku co najmniej od kilku ładnych lat. Najlepiej jeszcze jakby trzymała się wartości, że podejmuje tylko działania SEO z tak zwanego Białego Kapelusza, w pełni akceptowane przez Google, czyli: konfiguracja, marketing, pozycjonowanie.

    Rozwiń
    OCEŃ TXT

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Darmowa konsultacja

      Zastanawiasz się
      dlaczego Twoja strona
      NIE SPRZEDAJE?
      Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.