Pozycjonowanie Selly

Pozycjonowanie sklepu Selly

Darmowy audyt seo

    Zastanawiasz si臋
    dlaczego Twoja strona
    NIE SPRZEDAJE?
    Um贸w si臋 na bezp艂atn膮 konsultacj臋 SEO i dowiedz si臋, jak mo偶emy poprawi膰 Twoje wyniki sprzeda偶owe.

    Pozycjonowanie na platformie Selly jest wa偶ne, poniewa偶 wi臋kszo艣膰 u偶ytkownik贸w swoje poszukiwania ko艅czy na pierwszej stronie wynik贸w wyszukiwania. To znaczy, 偶e witryny na ni偶szych pozycjach otrzymuj膮 mniejszy ruch organiczny, a co za tym idzie, generuj膮 mniej zysk贸w.

    Prawid艂owa optymalizacja jest kluczem do sukcesu ka偶dego sklepu internetowego bez wzgl臋du na nisz臋. Ca艂y proces pozycjonowania wymaga uwzgl臋dnienia szeregu czynnik贸w rankingowych, wp艂ywaj膮cych na widoczno艣膰 strony. Niezb臋dne jest tak偶e umiej臋tne u偶ycie s艂贸w kluczowych, tworzenie dobrego i unikalnego contentu, budowanie sieci jako艣ciowych link贸w, naprawienie b艂臋d贸w technicznych, a tak偶e poprawienie element贸w komercyjnych.

    Czym jest Selly?

    Selly to polska platforma e-commerce dzia艂aj膮ca w systemie SaaS (Software as a Service), w kt贸rym u偶ytkownicy w ramach abonamentu uzyskuj膮 dost臋p do oprogramowania wraz z pe艂nym wsparciem technicznym. Firma oferuje swoje us艂ugi w czterech pakietach o r贸偶nym zakresie mo偶liwo艣ci.

    Jakie mo偶liwo艣ci daje platforma Selly?

    Zarz膮dzanie produktami: sprzeda偶 produkt贸w wirtualnych, grupowanie towar贸w w zestawy, tworzenie wariant贸w towar贸w, sprzeda偶 w r贸偶nych jednostkach, konfiguracja filtr贸w wyszukiwania, dodawanie grafik i materia艂贸w wideo w kartach produkt贸w i in.

    Wygoda zakup贸w: koszyk przechowuj膮cy zakupy do 30 dni, responsywne szablony graficzne, koszty dostawy widoczne na stronie produktu, opcja por贸wnywania produkt贸w, cross-selling i up-selling, mo偶liwo艣膰 instalacji live chatu i in.

    Optymalizacja konwersji: automatyczne powiadomienia mailowe, wysy艂ka instrukcji obs艂ugi w wersji cyfrowej, sprzeda偶 na raty, konfiguracja rabat贸w i kod贸w promocyjnych, wygodne i bezpieczne formy p艂atno艣ci i in.

    Integracja z us艂ugami zewn臋trznymi: platformy sprzeda偶owe i marketplace (Allegro, Ebay, Amazon, Facebook), narz臋dzia SEO od Google, platformy do p艂atno艣ci elektronicznych, us艂ugi kurierskie, por贸wnywarki cen, systemy ratalne i in.

    Ponadto u偶ytkownicy mog膮 tworzy膰 programy lojalno艣ciowe dla klient贸w i w 艂atwy spos贸b zarz膮dza膰 ich opiniami, obs艂ugiwa膰 zam贸wienia, rozsy艂a膰 newsletter.

    Co wp艂ywa na pozycj臋 strony w wynikach wyszukiwania?

    Google ma oko艂o 200 kryteri贸w oceny witryn. Mo偶na podzieli膰 je na 4 obszary, w kt贸rych realizowane powinno by膰 pozycjonowanie na platformie Selly: optymalizacja techniczna strony; optymalizacja tre艣ci; czynniki behawioralne (zachowanie u偶ytkownika na stronie); optymalizacja zewn臋trzna.

    Co daje pozycjonowanie strony na Selly?

    Warto wiedzie膰, 偶e ruch w sklepach internetowych w zdecydowanej wi臋kszo艣ci pochodzi z organicznych wynik贸w wyszukiwania. To znaczy, ze potencjalni klienci trafiaj膮 na stron臋 w艂a艣nie z ranking贸w SERP po wpisaniu konkretnego zapytania. Mo偶na skorzysta膰 z reklamy kontekstowej, wysy艂ki newsletter贸w czy publikacji tre艣ci w social media, jednak nadal pozycjonowanie SEO Selly jest bardziej efektywne ni偶 wszystkie te dzia艂ania razem wzi臋te.

    Dobrze przeprowadzona strategia pozycjonowania i optymalizacji to: wzrost ruchu na stronie; poprawa do艣wiadczenia u偶ytkownika; zwi臋kszenie zaufania do marki; rozw贸j biznesu; poprawa jako艣ci strony i contentu; mo偶liwo艣膰 poznania preferencji klient贸w; promocja marki.

    Dzia艂ania pozycjonerskie mo偶na po艂膮czy膰 z promocj膮 innymi kana艂ami i tym samym zwi臋kszy膰 efektywno艣膰 ka偶dego z nich.

    Analiza witryny i jej konkurencji 鈥 pierwszy krok do sukcesu

    Analiza konkurencji na rynku i w wyszukiwarkach jest potrzebna do oceny trudno艣ci dostania si臋 na pozycje w TOP10. Przy du偶ej konkurencji naturalnie ro艣nie jako艣膰 konkurencyjnych domen 鈥 w zaciek艂ej walce o miejsce na pierwszej stronie wynik贸w wyszukiwania trzeba ci膮gle ulepsza膰 witryn臋, wprowadza膰 nowe pomys艂y, dba膰 o jej u偶yteczno艣膰 i pozytywne do艣wiadczenie u偶ytkownik贸w, dostosowywa膰 rozwi膮zania do zmieniaj膮cych si臋 algorytm贸w Google itp. Bardziej konkurencyjna nisza wymaga r贸wnie偶 zaplanowania wi臋kszego bud偶etu na dzia艂ania SEO oraz d艂u偶szego czasu na zauwa偶enie pierwszych efekt贸w prac pozycjonerskich.

    Audyt sklep贸w internetowych

    Co nale偶y przeanalizowa膰?

    Kompleksowy audyt SEO powinien by膰 realizowany w 5 obszarach:

    Audyt techniczny SEO. Analiza wszystkich technicznych aspekt贸w witryny, kt贸re wp艂ywaj膮 na jej pozycj臋 w wyszukiwaniu, na przyk艂ad mapa witryny, robots.txt, poprawno艣膰 meta tag贸w Title i Description, obecno艣膰 zduplikowanych stron i szybko艣膰 艂adowania itp.

    Audyt u偶yteczno艣ci. Im bardziej przyjazna dla u偶ytkownika strona, tym lepsze czynniki behawioralne. Wp艂ywaj膮 nie tylko na konwersj臋, ale tak偶e na pozycj臋 wyszukiwarki w wyszukiwaniu.

    Audyt czynnik贸w zewn臋trznych – to g艂贸wnie linki zwrotne do witryny.

    Audyt tre艣ci. Konieczna jest analiza ich struktury, obj臋to艣ci, zgodno艣ci z frazami kluczowymi i nasycenia nimi.

    Audyt komercyjnych czynnik贸w rankingowych. Obejmuje takie aspekty, jak asortyment towar贸w, ich opisy, dane kontaktowe, dost臋pno艣膰 konsultanta online, opcje dostawy i p艂atno艣ci itp.

    Dzi臋ki dog艂臋bnej analizie witryny mo偶na wskaza膰 kierunek, w kt贸rym powinno pod膮偶a膰 pozycjonowanie.

    Dlaczego audyt SEO jest niezb臋dny?

    Regularny audyt SEO sklepu internetowego pozwala: znale藕膰 s艂abe punkty witryny; zidentyfikowa膰 problemy z indeksowaniem; reagowa膰 na zmiany w algorytmach Google; znale藕膰 i naprawi膰 b艂臋dy w witrynie.

    Jak wielko艣膰 witryny i ruch wp艂ywaj膮 na pozycjonowanie?

    Wyszukiwarki staraj膮 si臋 umieszcza膰 na pierwszych pozycjach w SERP najbardziej wiarygodne sklepy internetowe, a przy tym bior膮 pod uwag臋 tak偶e wielko艣膰 witryny. Zasada jest prosta 鈥 je艣li sklep jest du偶y i popularny, oznacza to, 偶e wszystko jest w porz膮dku z obs艂ug膮, poziomem cen, dostaw膮 i innymi wa偶nymi dla klient贸w kwestiami.

    Liczba zaindeksowanych stron

    Ca艂kowita liczba stron w indeksie wyszukiwarek jest wa偶na dla optymalizacji na Selly 鈥 to dodatkowy czynnik zwi臋kszaj膮cy szans臋 dostania si臋 do TOP10. Aby poprawi膰 ocen臋 sklepu w wyszukiwarkach, mo偶na stopniowo zwi臋ksza膰 ilo艣膰 jego stron.

    Ruch w witrynie

    Dobrym pomys艂em b臋dzie wyszukanie jako艣ciowych 藕r贸de艂 ruchu spoza wyszukiwarek i uzupe艂nienie dzia艂a艅 pozycjonerskich alternatywnymi metodami: mailingiem, promocj膮 w sieciach spo艂eczno艣ciowych, reklam膮 kontekstow膮 itp.

    Optymalizacja Selly 鈥 komercyjne czynniki pozycjonowania sklep贸w internetowych

    Oto najwa偶niejsze kryteria: dzia艂aj膮cy przycisk zam贸wienia; ceny (klient nie powinien by膰 zmuszony do szukania ceny produktu czy us艂ugi); karty produkt贸w w katalogach; filtrowanie produkt贸w wed艂ug r贸偶nych parametr贸w; obecno艣膰 blok贸w cross-sellingowych (listy propozycji produkt贸w powi膮zanych z ju偶 nabytymi); r贸偶ne kana艂y komunikacji; r贸偶ne sposoby p艂atno艣ci; informacje o dostawie, gwarancjach i warunkach reklamacji, a tak偶e o promocjach i aktualnych rabatach na towary w jednej sekcji.

    Wy偶ej wymienione aspekty maj膮 w wi臋kszym lub mniejszym stopniu wp艂yw na pozycjonowanie sklepu Selly i jego efekty.

    Wewn臋trzna optymalizacja Selly

    W celu optymalizacji wewn臋trznej konieczne jest wykonanie nast臋puj膮cych prac: wyb贸r s艂贸w kluczowych, odpowiednich do promocji witryny; naprawa b艂臋d贸w technicznych, r贸wnie偶 w kodzie; zwi臋kszenie szybko艣ci 艂adowania witryny; usuni臋cie niedzia艂aj膮cych stron i duplikat贸w; optymalizacja i kompresja obraz贸w; poprawa u偶yteczno艣膰 witryny; optymalizacja struktury sklepu; konfiguracja pliku robots.txt; ustawienie przekierowa艅; budowa profilu link贸w wewn臋trznych; praca nad opisem, tytu艂em i nag艂贸wkami h1-h6.

    Linkowanie wewn臋trzne w sklepie internetowym

    Linkowanie wewn臋trzne polega na umieszczaniu w domenie hiper艂膮czy odsy艂aj膮cych do stron w jej obr臋bie. Zapewniaj膮 sprawn膮 nawigacj臋 u偶ytkownikom odwiedzaj膮cym witryn臋 i pomagaj膮 im znale藕膰 to, czego szukaj膮. Ponadto linki wewn臋trzne u艂atwiaj膮 botom skanowanie i indeksowania stron.

    Linki mog膮 wyst臋powa膰 w postaci anchor贸w – powinny by膰 czytelne dla odwiedzaj膮cych i zawiera膰 s艂owa kluczowe. Optymalna d艂ugo艣膰 to 50-60 znak贸w. Nale偶y umieszcza膰 je tylko tam, gdzie b臋d膮 przydatne dla u偶ytkownika.

    Jak u艂atwi膰 botom indeksacj臋 stron sklepu?

    Nale偶y wygenerowa膰 plik z map膮 witryny (sitemap.xml). Map臋 mo偶na stworzy膰 za pomoc膮 specjalnego generatora, ale wiele platform e-commerce udost臋pnia tak偶e mo偶liwo艣膰 w ramach wewn臋trznej funkcjonalno艣ci us艂ugi.

    Dalej trzeba dokona膰 konfiguracji pliku robots.txt. Dzi臋ki niemu wyszukiwarka wie, kt贸re strony ma indeksowa膰, a kt贸rych nie.

    Kolejnym krokiem jest dodanie witryny do Google Search Console. To specjalna us艂uga, kt贸ra pomaga uruchomi膰 indeksowanie witryn i znale藕膰 problemy zak艂贸caj膮ce prawid艂owy przebieg tego procesu.

    Poprawa szybko艣ci 艂adowania strony

    Niska pr臋dko艣膰 艂adowania negatywnie wp艂ywa na u偶yteczno艣膰 strony, zmniejsza konwersj臋 i wska藕niki behawioralne, a co za tym idzie, psuje pozycjonowanie. Us艂uga Google PageSpeed 鈥嬧婭nsights pomaga oceni膰 szybko艣膰 艂adowania dowolnej strony w witrynie i sugeruje, jak poprawi膰 jej wydajno艣膰.

    Optymalizacja Selly dla urz膮dze艅 mobilnych

    Wprowadzaj膮c 鈥瀖obile-first indexing鈥, Google da艂 pierwsze艅stwo witrynom zoptymalizowanym pod k膮tem urz膮dze艅 mobilnych. Posiadanie responsywnego uk艂adu jest niezb臋dne, by zdoby膰 wysok膮 pozycj臋 w wyszukiwarkach. Witryna musi dzia艂a膰 prawid艂owo nie tylko na r贸偶nych modelach urz膮dze艅 mobilnych, ale te偶 na w r贸偶nych systemach operacyjnych.

    Klucz do dobrej optymalizacji SEO

    Wszystkie dzia艂ania optymalizacyjne zaczynaj膮 si臋 od zebrania s艂贸w kluczowych, czyli zapyta艅, kt贸re u偶ytkownicy wpisuj膮 w wyszukiwarkach, by znajdowa膰 potrzebne informacje. Mo偶na ich szuka膰 manualnie, ale lepszym sposobem jest jednak skorzystanie z narz臋dzi, kt贸re zautomatyzuj膮 cz臋艣膰 procesu i dostarcz膮 danych na temat jako艣ci znalezionych zapyta艅.

    Jakie frazy kluczowe wybiera膰?

    Przy doborze s艂贸w kluczowych warto zwr贸ci膰 uwag臋 na takie kwestie, jak: liczba wyszukiwa艅; konkurencyjno艣膰; dopasowanie do produktu; intencja u偶ytkownika; sezonowo艣膰.

    Zebrane frazy kluczowe trzeba przede wszystkim pogrupowa膰, tworz膮c tzw. klastry tematyczne. Pozwala to usprawni膰 prace optymalizacyjne i unikn膮膰 ewentualnej kanibalizacji zapyta艅, czyli sytuacji, w kt贸rej strony s膮 pozycjonowane na te same frazy i w efekcie odbieraj膮 sobie wzajemnie ruch z wyszukiwarek.

    Jak u偶ywa膰 fraz kluczowych?

    Frazy kluczowe na stronach sklepu i bloga powinny znale藕膰 si臋: w opisach kategorii i produkt贸w, meta tagach Title, Description, Keyword, nag艂贸wkach, atrybutach ALT dla grafik, adresach URL, tekstach i in. Wa偶ne jest, aby frazy w tre艣ciach brzmia艂y naturalnie, nie przeszkadza艂y w odbiorze tekstu i nie dra偶ni艂y u偶ytkownika. Gdy s艂owa kluczowe stanowi膮 wi臋cej ni偶 20% tre艣ci, strona mo偶e zosta膰 uznana za spam i spa艣膰 w rankingu.

    Struktura sklepu internetowego 鈥 jaka powinna by膰?

    Po pierwsze, nale偶y upewni膰 si臋, 偶e struktura witryny jest prosta, ale 艂atwa do skalowania w miar臋 rozwoju sklepu. Po drugie, sprawdzi膰, czy ka偶da strona jest oddalona od strony g艂贸wnej o jak najmniejsz膮 liczb臋 klikni臋膰.

    Lepiej nie komplikowa膰 budowy strony i postawi膰 na prostot臋 鈥 maksymalnie trzy poziomy g艂臋boko艣ci (strona g艂贸wna 鈫 kategoria produkt贸w 鈫 karta produktu), logicznie i tematycznie uporz膮dkowane sekcje, 艂atwy powr贸t do strony g艂贸wnej. Nawigacj臋 u艂atwiaj膮 linki, a tak偶e filtry wyszukiwania.

    Znacznie dobrej struktury sklepu

    Przemy艣lana i logiczna struktura strony jest wa偶na dla optymalizacji Selly, poniewa偶: rozwi膮zuje problemy u偶ytkownik贸w i poprawia czynniki behawioralne; poprawia szybko艣膰 indeksowania witryny; pomaga zastosowa膰 wi臋cej s艂贸w kluczowych.

    Pozycjonowanie na Selly 鈥 strony kategorii i produktu

    W sklepach cz臋sto brakuje opisu kategorii. Warto go wykorzysta膰, by dostarczy膰 u偶ytkownikowi dodatkowych informacji, a tak偶e stworzy膰 tre艣膰 ze s艂owami kluczowymi, kt贸re wspomog膮 pozycjonowanie.

    W艂a艣ciciele sklep贸w cz臋sto kopiuj膮 opisy produkt贸w ze stron producent贸w lub od innych sprzedawc贸w. Nie jest to dobra praktyka, poniewa偶 wyszukiwarki nie lubi膮 duplikat贸w. Warto wi臋c popracowa膰 nad opisami i w miar臋 mo偶liwo艣ci napisa膰 unikalny dla ka偶dego produktu.

    S艂owa kluczowe warto wesprze膰 tak偶e semantycznymi kluczami (LSI). To wyra偶enia synonimiczne dla fraz g艂贸wnych, kt贸re pomagaj膮 botom Google okre艣li膰, jaka jest tematyka strony.

    Content marketing w e-commerce

    Budowanie d艂ugotrwa艂ej relacji z klientami, r贸wnie偶 potencjalnymi, ma ogromne znaczenie w pozycjonowaniu sklepu Selly.

    Czasami u偶ytkownik szuka informacji, by rozwia膰 jakie艣 w膮tpliwo艣ci przed zakupem albo zbiera dane do por贸wnania mo偶liwych opcji. Warto udzieli膰 mu odpowiedzi w swoim sklepie. By膰 mo偶e popchnie go to do dokonania w nim zakupu. Tworzenie u偶ytecznych tre艣ci, kt贸re pomagaj膮 budowa膰 relacje z klientem i utrzymywa膰 jego zainteresowanie, to w艂a艣nie dzia艂ania content marketingu. Jednym z najpopularniejszych narz臋dzi w tym zakresie jest blog.

    Blog tematyczny dla sklepu internetowego

    Blog umo偶liwia pozyskiwanie odwiedzaj膮cych, kt贸rzy w danej chwili nie s膮 zainteresowani zakupem, ale w przysz艂o艣ci mo偶e si臋 to zmieni膰. 呕eby ich przyci膮gn膮膰 i utrzyma膰, trzeba pisa膰 tre艣ci, kt贸re s膮 przydatne i unikalne, merytoryczne i poprawne j臋zykowo. Blog wspiera wi臋c pozycjonowanie strony Selly, generuj膮c spor膮 cz臋艣膰 ruchu organicznego z wyszukiwarek.

    Tematyka wpis贸w blogowych b臋dzie oczywi艣cie zale偶e膰 od charakteru niszy, w kt贸rej dzia艂a sklep, jednak nie powinny to by膰 tre艣ci czysto komercyjne. W tym obszarze nale偶y dzia艂a膰 subtelnie i publikowa膰 takie tre艣ci, kt贸re zainteresuj膮 u偶ytkownika, rozbawi膮 lub czego艣 naucz膮. Mog膮 to by膰: kompleksowe poradniki; przegl膮dy dost臋pnych na rynku ofert konkretnego produktu lub najnowszych trend贸w wraz z por贸wnaniami specyfiki ka偶dego z nich; newsy bran偶owe; wskaz贸wki, jak u偶ywa膰 produktu; artyku艂y wyja艣niaj膮ce zalety produktu lub us艂ugi.

    Wp艂yw czynnik贸w behawioralnych na pozycj臋 strony

    Na pozycjonowanie oraz pozycj臋 witryny w wynikach wyszukiwania ma wp艂yw tak偶e zachowanie u偶ytkownika. Boty Google monitoruj膮 dane na temat ich dzia艂a艅 zar贸wno w wyszukiwarce, jak i w samym sklepie.

    W pierwszej kolejno艣ci brany jest pod uwag臋 wsp贸艂czynnik CTR snippet贸w, czyli fragment贸w strony w SERP, w kt贸rych widoczny jest tytu艂, link i meta description z pod艣wietlonym zapytaniem. Je艣li CTR jest zbyt niski, ale rzadko jest klikany, to jest to informacja dla bot贸w, 偶e strona nie spe艂nia wymog贸w u偶ytkownik贸w. W takiej sytuacji pozycji witryny stopniowo spada.

    Opr贸cz tego wyszukiwarki monitoruj膮 zachowania odwiedzaj膮cych stron臋 ju偶 po klikni臋ciu w snippet. S艂u偶膮 temu okre艣lone wska藕niki: czas sesji (jak d艂ugo u偶ytkownik by艂 na stronie); wsp贸艂czynnik odrzuce艅 (liczba u偶ytkownik贸w, kt贸rzy zamkn臋li stron臋 zaraz po jej otwarciu); g艂臋boko艣膰 sesji (ile razy u偶ytkownik przeszed艂 na inne strony witryny); podj臋te dzia艂ania (ile razy u偶ytkownik podj膮艂 jak膮艣 akcj臋); dzia艂ania po zamkni臋ciu strony.

    Aby poprawi膰 pozycjonowanie SEO na Selly, trzeba wzi膮膰 pod uwag臋 wy偶ej wymienione czynniki i r贸wnie偶 nad nimi popracowa膰. Snippet powinien by膰 maksymalnie zoptymalizowany i jasny dla odbiorc贸w, by przekona膰 ich, 偶e w艂a艣nie na tej stronie jest to, czego potrzebuj膮.

    Dla zaktywizowania u偶ytkownika na samej stronie warto doda膰 ciekaw膮 mechanik臋, kt贸ra zatrzyma go na d艂u偶ej i wygeneruje klikni臋cia. Mog膮 to by膰 interaktywne przyciski, ankiety, wideo, infografiki itp. Dobrym pomys艂em s膮 tak偶e bloki cross-selling, kt贸re zach臋caj膮 odwiedzaj膮cych do przegl膮dania kolejnych produkt贸w z oferty sklepu.

    Zewn臋trzna optymalizacja Selly

    Obecnie linki zewn臋trzne wci膮偶 maj膮 du偶y wp艂yw na pozycj臋 sklepu internetowego, ale tak膮 optymalizacj臋 nale偶y przeprowadza膰 znacznie ostro偶niej ze wzgl臋du na ryzyko na艂o偶enia sankcji ze strony bot贸w Google. Jako艣ciowe zewn臋trzne linki mo偶na pozyska膰 na kilka sposob贸w: publikuj膮c aktualno艣ci na portalach tematycznych; z for贸w i social media; udost臋pniaj膮c linki partnerom; umieszczaj膮c informacje w prasie cyfrowej; pisz膮c go艣cinnie artyku艂y eksperckie w serwisach bran偶owych i tematycznych; rejestruj膮c si臋 w katalogach bran偶owych; zamawiaj膮c recenzje produkt贸w lub us艂ug u bloger贸w.

    Dobrym pomys艂em jest tak偶e przygotowywanie i publikowanie tre艣ci, kt贸re mog膮 zainteresowa膰 u偶ytkownik贸w. B臋d膮 oni rozpowszechnia膰 te informacje i udost臋pnia膰 na swoich stronach, forach tematycznych oraz na portalach spo艂eczno艣ciowych. Tym samym zwi臋kszy si臋 liczba link贸w odsy艂aj膮cych do danej domeny i poprawia jej pozycjonowanie.

    Jak nie pozycjonowa膰 sklepu internetowego?

    Wyszukiwarki bardzo krytycznie przyjmuj膮 nieuczciwe pozycjonowanie, a kary za takie dzia艂ania s膮 naprawd臋 dotkliwe 鈥 witryna mo偶e nawet zosta膰 zablokowana w wynikach wyszukiwania i przesta膰 si臋 w nich wy艣wietla膰. Cofni臋cie negatywnych skutk贸w 艂amania zasad optymalizacyjnych wymaga czasu i sporych nak艂ad贸w pracy.

    Black Hat SEO

    鈥濩zarne鈥 praktyki s膮 ca艂kowicie niedopuszczalne i najcz臋艣ciej skutkuj膮 natychmiastowym banem w wyszukiwarce lub znacznym obni偶eniem pozycji w SERP. Aby nie popa艣膰 w nie艂ask臋 u bot贸w Google, nale偶y unika膰 takich dzia艂a艅, jak: tworzenie stron typu Doorway, kt贸re s膮 zoptymalizowane pod k膮tem jednego zapytania, aby zdominowa膰 wyniki wyszukiwania i przekierowa膰 u偶ytkownika na witryn臋 docelow膮; maskowanie, kt贸rego istot膮 jest zademonstrowanie robotowi jednego zasobu, a u偶ytkownikowi drugiego, o zupe艂nie innej tre艣ci; budowanie sieci satelit贸w, czyli wielu ma艂ych witryn z linkami do promowanego zasobu.

    Selly 鈥 pozycjonowanie sklepu i optymalizacja SEO

    Pozycjonowanie na Selly obejmuje standardowe dzia艂ania optymalizacyjne i analityczne, a tak偶e tworzenie jako艣ciowego contentu zgodnie z zasadami SEO. Ka偶dy u偶ytkownik, bez wzgl臋du na rodzaj wykupionego abonamentu, otrzymuje dost臋p do panelu administratora, z poziomu kt贸rego mo偶e konfigurowa膰 elementy wa偶ne dla pozycji sklepu. S膮 to: edycja nag艂贸wk贸w i meta tag贸w; ustawianie przekierowa艅 301; konfiguracja pliku robots.txt i mapy witryny; zarz膮dzanie kodem i dostosowywanie go do wymog贸w Google; optymalizacja element贸w graficznych; edycja atrybutu ALT.

    Platforma gwarantuje dzia艂anie sklepu na urz膮dzeniach mobilnych oraz wysok膮 szybko艣膰 艂adowania stron. Zalet膮 z punktu widzenia pozycjonowania jest tak偶e wbudowany modu艂 bloga oraz mo偶liwo艣膰 integracji witryny z narz臋dziami Google.

    OCE艃 TXT

    Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Darmowa konsultacja

      Zastanawiasz si臋
      dlaczego Twoja strona
      NIE SPRZEDAJE?
      Um贸w si臋 na bezp艂atn膮 konsultacj臋 SEO i dowiedz si臋, jak mo偶emy poprawi膰 Twoje wyniki sprzeda偶owe.
      Rozpocznij chat
      Zam贸w rozmow臋

        Chcesz pozna膰
        ofert臋?
        Skontaktujemy si臋 z Tob膮 w ci膮gu kilku minut! Jeste艣my dost臋pni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dost臋pny. Skontaktujemy si臋 z Tob膮 w godzinach otwarcia biura.
        Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych przez ICEA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 w celu nawi膮zania kontaktu. Wi臋cej w Polityce prywatno艣ci.