Pozycjonowanie Comarch

Pozycjonowanie Comarch

Darmowy audyt seo

    Zastanawiasz się
    dlaczego Twoja strona
    NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.

    Polscy przedsiębiorcy prowadzący biznes online mają możliwość skorzystania z wielu platform do prowadzenia sklepów internetowych. Każda z nich ma swoje wady i zalety. W Internecie jest wiele rankingów i opracowań, w których są one przedstawione. W większości z nich jedne z pierwszych miejsc zajmuje Comarch e-Sklep. Polscy sprzedawcy internetowi wykorzystują go zarówno do sprzedaży B2C, jak i B2B oraz wielokanałowej. Co ciekawe, z oprogramowania tego korzystają firmy nie tylko nad Wisłą. Sklep Comarch e-Sklep ma również klientów z Francji, Niemiec oraz Szwajcarii. Doceniają oni stale rozszerzające się możliwości narzędzia, darmowe aktualizacje, rozbudowywania oprogramowania o nowe moduły i funkcjonalności. Mimo tych wszystkich zalet sklep Comarch nie będzie sam sprowadzał klientów na stronę ani sprzedawał. Promocją, a także widocznością w wyszukiwarce sklepu internetowego musi zająć się sam przedsiębiorca. Skorzystać może on z płatnych narzędzi Google np. AdWords lub postawić na zwiększenie ruchu organicznego. W tym drugim przypadku konieczne jest pozycjonowanie sklepu Comarch. Sklep krakowskiej firmy co do zasady pozycjonowany jest podobnie do innych stron czy sklepów internetowych. Warto jednak poznać jego specyfikę, możliwości i narzędzia ułatwiające SEO. Znając je i wykorzystując, ma się możliwość na szybsze, łatwiejsze i tańsze dotarcie do swoich klientów docelowych. Wyprzedzenie konkurencji w biznesie online to natomiast już połowa sukcesu.

    Platforma Comarch dla sklepów internetowych

    Sklep Comarch to nasza rodzima platforma do budowy sklepów internetowych. Została ona stworzona przez krakowską firmę i proponuje najnowsze rozwiązania w zakresie sprzedaży on-line. To, co wyróżnia sklep Comarch spośród innych rozwiązań dedykowanych e-commerce to pełna integracja z Enterprise Resource Planning, w skrócie ERP. To narzędzie pozwala kompleksowo zarządzać całą firmą m.in. jej zasobami finansowymi, kadrowymi, magazynowymi, sprzedażą.

    Rozwiń

    Czy warto pozycjonować sklep internetowy?

    O pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych słyszał każdy przedsiębiorca, który promował swoje usługi w sieci. Choć ten rodzaj reklamy nie jest niczym nowym, to nadal często można spotkać pytanie, czym pozycjonowanie jest. Mówiąc najogólniej pozycjonowanie to zestaw działań promujących witrynę w wyszukiwarce. Ich celem jest, podniesienie jej jak najwyżej w wynikach wyszukiwania na dane frazy, powiązane z działalnością firmy. Celem pozycjonowania zawsze jest umieszczenie strony www na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania – najlepiej w TOP 5 lub w TOP 3. Ze względu na popularność obecnie większość firm skupia się na budowaniu pozycji w wyszukiwarce Google.

    Nie jest to jednak jedyna wyszukiwarka, o jaką musi zadbać pozycjonowanie. Comarch swoim klientom prowadzącym sklepy online na rynkach zagranicznych doradza, aby zatroszczyli się też o wysokie pozycje w pozostałych wyszukiwarkach np. popularnej w Rosji Yandex czy chińskiej Baidu.

    Rozwiń

    Od czego zacząć pozycjonowanie biznesu online?

    Samo istnienie sklepu internetowego Comarch nie sprawi, że będzie on cieszył się dużym zainteresowaniem Internautów i będzie przynosił zyski. Może on być nie dochodowy, nawet jeśli będzie oferował pożądane przez klientów towary w konkurencyjnych na rynku cena. Niewiele też pomoże mu piękna szata graficzna czy literackie opisy produktów – Google bowiem przydzielając pozycje w wyszukiwarce, zwraca uwagę na zupełnie inne kwestie. Najważniejszą z nich jest zrozumienie przez roboty sklepu online. Oznacza to, że musi on być tak zoptymalizowany, aby dostarczał wyszukiwarce informacji, o które pyta duża ilość Internautów. Pozycjonowanie sklepu Comarch w wyszukiwarce warto więc zacząć od dokładnego przeanalizowania, na co zwracają uwagę algorytmy wyszukiwarki.

    Rozwiń

    Czego unikać pozycjonując sklep internetowy?

    Choć z pozoru zalecenia Google w zakresie pozycjonowania sklepów internetowych wydają się proste, to w rzeczywistości na mało doświadczonych SEO-wców czyha wiele pułapek. Wpadnięcie w nie oznacza, że będzie stosować się metody Black Hat SEO, które nie są dozwolone przez Google – co więcej, są surowo karane. Google za Black Hat SEO nakłada na witryny filtry, czyli blokady.

    Rozwiń

    Jak weryfikować efekty pozycjonowania strony Comarch?

    Działania prowadzone w obrębie pozycjonowania i optymalizacji nie są ani łatwe, ani szybkie. Wymagają wiedzy, doświadczenia, kompetencji, a także odpowiednich narzędzi np. do analizy słów kluczowych. Choć na efekty pozycjonowania strony Comarch czeka się dość długo, to już od samego początku procesu warto badać, jakie postępy się czyni.

    Szczegółowa analiza jest bowiem integralną częścią SEO – bez niej nie jest możliwe określenie, czy prowadzone działania przynoszą efekty, czy warto w nie dalej inwestować, co ewentualnie zmienić i zmodyfikować.

    Rozwiń
    OCEŃ TXT

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Darmowa konsultacja

      Zastanawiasz się
      dlaczego Twoja strona
      NIE SPRZEDAJE?
      Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.