Czy warto zainwestować w usługi SEO, aby zwiększyć pozycję swojej strony internetowej?

Czy warto zainwestować w usługi SEO, aby zwiększyć pozycję swojej strony internetowej?

Bezpłatna konsultacja

Z pewnością chcesz, aby Twoja strona internetowa generowała większy ruch organiczny oraz zajmowała wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania Google.

Musisz wiedzieć, że wiele stron WWW zawiera błędy, które utrudniają wyświetlanie ich na wysokiej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Z pewnością możesz zająć się tym sam, ale czy naprawdę okaże się to dla Ciebie opłacalne? Może lepiej zatrudnić doświadczony zespół ekspertów, którzy już od wielu lat tym się zajmują?

W tym artykule dowiesz się, czy naprawdę warto to robić!

Czy warto zainwestować w doświadczony zespół SEO?

Najczęściej przedsiębiorcy nie mają czasu, aby samemu analizować swoje błędy, poprawiać je i wdrażać nowe strategie marketingowe. Często zdarza się tak, że większość stron WWW nigdy nie była testowana przed udostępnieniem jej światu. Dlatego można znaleźć na niej wiele błędów. Najczęściej okazuje się, że małe błędy zamieniają się w te o wiele poważniejsze. Skutkuje to brakiem dobrej pozycji w wynikach wyszukiwania, a czasami nawet całkowitym braku wyświetleń.

Dlatego, jeśli nie masz do tego wszystkiego głowy, to warto oddać sprawy w ręce doświadczonego zespołu ekspertów ds. SEO.

Jakie są typowe problemy SEO na stronach internetowych?

Poniżej chcemy przedstawić Ci najczęściej popełniane błędy na stronach internetowych, na które Ty również powinieneś zwrócić uwagę, tworząc swoją witrynę.

  1. Błędy w indeksowaniu strony internetowej
    Taki typ błędów może uniemożliwić wyświetlanie Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Spróbuj odnaleźć błędy w indeksowaniu Twojej witryny. Możesz to zrobić w Google Search Console. Tam wyświetlą Ci się wszelkie błędy i nieprawidłowości na stronie WWW. Znajdziesz tutaj między innymi błędy, które powodują, że witryna nie jest wyświetlana w wynikach wyszukiwania, ostrzeżenia, które ostrzegają o tym, że strona posiada małe błędy, które mogą źle wpłynąć w przyszłości na Twoje wyświetlenia, czy strony wykluczone celowo przez Google. Pamiętaj, że jeśli zauważysz, że Google nie wyświetla Twojej strony WWW tak, jakbyś tego chciał, to musisz jak najszybciej to naprawić.

  2. Sprawdź, czy Google może uzyskać dostęp do Twojej strony WWW
    Musisz pamiętać, aby na bieżąco sprawdzać, jak jest wyświetlana Twoja witryna w wynikach wyszukiwania, tylko to może sprawić sukces Twojej firmie. Sprawdzenie tego również umożliwia Ci narzędzie Google Search Console.

    Jeśli Google nie może uzyskać prawidłowego dostępu do Twojej strony internetowej, to podejmij działania, aby to naprawić! Inaczej Twoja strona nie będzie się wyświetlać w rankingu wyników wyszukiwania. Rozwiązanie tego problemu jest niezbędne w prawidłowym funkcjonowaniu strony internetowej!


  3. Brak kompatybilności z urządzeniami mobilnymi
    Pamiętaj, że w obecnych czasach urządzenia mobilne odgrywają bardzo ważną rolę w świecie marketingu internetowego. Dlatego pozycjonowanie stron mobilnych jest niezbędne, aby zaistnieć na branżowym rynku. Musisz wiedzieć, że jeśli Twoja strona WWW nie jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych, będzie to miało negatywny wpływ na Twoje rankingi w wynikach wyszukiwania. Szybkość strony mobilnej również ma duże znaczenie. Wszystko to możesz także sprawdzić w narzędziach oferowanych przez Google.

  4. Niebezpieczne strony internetowe
    Musisz wiedzieć, że Google bardzo poważnie traktuje bezpieczeństwo swoich użytkowników. Bezpieczeństwo to podstawa w Internecie, dlatego Ty również musisz o to zadbać na swojej stronie internetowej, aby inni użytkownicy nie poczuli się dotknięci.

  5. Uszkodzone linki w treściach i spam
    Pamiętaj, że uszkodzone linki, czy te które generują spam, przyczyniają się negatywnie do pozycjonowania Twojej strony www. Musisz wiedzieć, co umieszczasz w swojej witrynie. Często bywa też tak, że strona, którą podlinkowałeś, została po jakimś czasie usunięta. Kiedy użytkownik kliknie w taki link, to wyświetli mu się komunikat o błędzie na stronie. Ważne jest, aby na bieżąco usuwać lub zaktualizować uszkodzone linki, ponieważ sygnalizują one, że strona jest bardzo niskiej jakości.

  6. Powolne ładowanie stron WWW
    Musisz wiedzieć, że prędkość ładowania strony internetowej ma również bardzo duże znaczenie dla SEO. Z pewnością wpływa to na wygodę użytkownika, a jak już wiesz, Google ceni sobie przyjemność odbiorców. Jeżeli zauważyłeś, że Twoja witryna ładuje się zbyt długo, to najprawdopodobniej Twój współczynnik odrzuceń stanie się bardzo wysoki.

Podsumowanie

SEO wpływa bezpośrednio na ruch organiczny. Działań, które generują konwersję na stronie, jest bardzo dużo, dlatego możesz nie być w stanie sam się tym zająć i przy tym robić to skutecznie. Musisz pamiętać, że pozyskiwanie wejść na stronę bezpośrednio z wyszukiwarki pozytywnie wpływa na wzrost zaangażowania użytkowników Internetu, a przede wszystkim na wzrost rozpoznawalności Twojej marki. Jeżeli chcesz, aby Twoja firma osiągnęła sukces w Google i czerpała z tego zyski, to z pewnością zainwestuj w doświadczony zespół ds. SEO.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat marketingu internetowego, to skontaktuj się z nami już teraz. Chętnie umówimy się z Tobą na bezpłatną konsultację i ustalimy szczegóły naszej współpracy. Odkryj skuteczną strategię SEO dzięki nam! Czekamy na Ciebie!

ZOBACZ RÓWNIEŻ
WYBRANE WPISY BLOGOWE

    Zastanawiasz się
    dlaczego Twoja strona
    NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Firma SXO
    Firma SXO
    OCEŃ TXT

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Darmowa konsultacja

      Zastanawiasz się
      dlaczego Twoja strona
      NIE SPRZEDAJE?
      Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.